Az AMD friss blogbejegyzésében jelentette be, hogy a GDC egyik előadásán leleplezésre került a FidelityFX Super Resolution 3.1, röviden FSR 3.1. Ez a FidelityFX Super Resolution 3 továbbfejlesztésének számít, és pár újítást vezet be a korábban megjelent eljáráshoz viszonyítva.
Az újításokat tekintve az eljárás új FidelityFX API-t kap, ami könnyebbé teszi az új verziók beépíthetőségét, emellett a DirectX 12 után a Vulkan API is támogatva lesz, de még az Xbox GDK-ba is bekerül a rendszer.
A funkcionális fejlesztéseket tekintve az AMD csökkentette a különböző szituációkban keletkező képi hibákat, gondolva itt a szellemképességre, továbbá a temporális stabilitás is javult. Ezen túlmenően a FidelityFX Super Resolution 3.1 felskálázástól függetlenített képgenerálást is biztosít, vagyis más felskálázók mellé is alkalmazható a szóban forgó része.
Az AMD szerint az FSR 3.1 a Ratchet & Clank: Rift Apart című játékhoz érkezik majd meg először egy frissítés formájában, de a konkrét dátumot még nem tudni.