12 milliót kaptak az e-sport bajnokok
Véget ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 5. évada, Magyarország első számú, több játékot felölelő versenysorozata. Az elmúlt hónapok alatt 10 versenyszámban, 2 osztályban, 12 millió forintos összdíjazásért mérhették össze tudásukat a legjobb hazai e-sportolók és csapatok. Az idei évad nemcsak a nevezésekben, de nézőszámban is rekordot döntött.
Egész éves küzdelem után befejeződött az idei K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság. Az 5. évadban hazánk legjobb e-sportolói 10 versenyszámban küzdöttek meg egymással a bajnoki címért és a 12 millió forintos összdíjazásért. Az idei évadban elsőként két szezonban – tavasszal és ősszel –, illetve két osztályban – masters és challengers – mérhették össze tudásukat Magyarország kiemelkedő e-sport csapatai és játékosai.
„Az elmúlt hat év alatt, amióta a hazai profi e-sportot támogatjuk, jól láthatóan töretlenül nő ennek az innovatív sportágnak a népszerűsége. Ha a számokat nézzük, elmondható, hogy Magyarország leghosszabb, 10 hónapon át tartó virtuális versenysorozatára ebben az évben rekordszámú volt a nevezés, ugyanis 8100 játékos és több mint 400 csapat jelentkezett” – mondta el Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs vezetője. „Emellett a szurkolótábor is egyre népesebb, hiszen a mérkőzéseket több mint 800 ezer néző követte, több mint 5 millió percen keresztül a Facebook, YouTube és Twitch csatornákon” – tette hozzá.
A K&H MNEB 2023 bajnokai:
• League of Legends – Lenovo Legion Honvéd
• Rainbow Six Siege tavaszi szezon – WiLD Multigaming
• Rainbrow Six Siege őszi szezon – WiLD Multigaming
• Rocket League – Budapest Five
• HPCL – téli szezon – Puskás Akadémia
• HPCL – tavaszi szezon – Live4eSport Hungary
• HUNESZ FIFA Masters – Seregély Bence
• Sim Liga GT7 – Blazsán Patrik
• Sim Liga iRacing – Tóth Dávid
• Sim Liga Asetto Corsa – Blazsán Patrik
• Sim Liga Dirt – Molnár Alex
• CS:GO Masters – Domination eSports
• CS2 Masters – Pera Esports
Kapcsolódó cikkek
- Új programmal jelentkezett a HUNESZ
- Esport csapattal fejlesztette új fülhallgatóit a Sony
- Egyesültek a hazai e-sport szervezetei a HUNESZ tisztújító közgyűlésén
- A focihoz mindenki ért, de vajon az e-focihoz is?
- Az AGON by AOC globális szintre emeli a FURIA e-sport csapat szponzorálását
- Bronzérmes lett a Magyar E-sport Válogatott Rocket League csapata az Európa Játékokon
- A Magyar E-sport Válogatottnak is szurkolhatunk az idei Európa Játékokon
- Továbbra is folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
- Lezajlott az első notebook gépeken vívott professzionális e-sport bajnokság
- A Legion Honvéd nyerte a Legion Legends LoL döntőjét!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatvédelem a felhasználók igényeire szabva – így segít a Samsung Knox
Naponta akár több százszor is kezükbe vehetjük mobiltelefonunkat, így az eszközök olyannyira mindennapjaink részévé váltak, hogy még otthonunkat is ritkán hagyjuk el nélkülük. Hozzánk tartoznak, és az olyan robbanásszerű, új technológiák, mint az AI vagy a generatív mesterséges intelligencia rendkívül izgalmas lehetőséget kínálnak a készülékek felhasználására – kiszélesítve a lehetőségek tárházát.
Hazánkban is megkerülhetetlen lesz a mesterséges intelligencia
Magyarországon is versenyhátrányba kerülnek azok a munkavállalók, akik nem képesek alkalmazni a mesterséges intelligenciát (MI), és azon médiavállalatok, amelyek nem integrálják az új technológiákat a munkafolyamataikba – olvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmányában, hozzátéve: a magyarok inkább pozitívan gondolnak az MI-megoldásokra.
Így hasznosíthatod újra régi laptopodat a gyerek számára
Van a családban gyerek és van egy régebbi laptopod is? Ahelyett, hogy leadnád a laptopot egy elektronikai hulladékgyűjtőbe vagy elásnád a szekrény mélyére a kacatok közé, miért nem kelted inkább új életre a közeledő gyereknap alkalmából? Egy régi vagy nemrégiben lecserélt laptop nem feltétlenül használhatatlan, ezért a tovább örökítése kiváló módja az újrahasznosításnak.
IT Fitneszteszt 2024 - idén is megmérik a régió diákjainak digitális készségeit
Idén Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország és Ukrajna részvételével zajlik a régió nagyszabású, online digitáliskészség-felmérése, az IT Fitneszteszt. Az elsősorban az általános iskola végzős diákjait és a középiskolás korosztályt célzó felmérés nem csupán a kitöltők számára nyújt valós képet a szórakozáson túl a tanulás és más hétköznapi online feladatvégzés terén szerzett gyakorlati ismereteikről, eredményeinek összesítése tanáraik, illetve a szakpolitikusok munkáját is segítheti azáltal, hogy fény derül erősségeikre és a fejlesztendő területekre egyaránt.
A HONOR leleplezte a vadonatúj HONOR 200 Lite-ot
Már Magyarországon is kapható a vadonatúj HONOR 200 Lite. A sokoldalú okostelefon a felhasználók igényeihez igazodik: kiváló portréfotózási képességekkel, bámulatos kijelzővel, remek hardverrel, elegáns kialakítással és stabil felhasználói élménnyel érkezik.